Onze sponsor:

Review

Hombli Set

We hebben een set van Hombli ontvangen om uit te testen. Een lamp, power plug en een camera. Met de Hombli App kun je deze producten bedienen en automatiseren. Eens kijken of en hoe dit gaat werken via WiFi, lees snel meer.

Hombli is een nieuwe smart speler op de markt en heeft geen fysieke controller maar een “controller” die in de cloud staat. Je gebruikt je mobiel om hem te beheren en te bedienen. Het aansturen gebeurt niet via de Z-wave of Zigbee protocol, maar via een beveiligde internet verbinding. Je kunt via je mobiel overal ter wereld de producten in je huis aansturen. Hombli is gebaseerd op de open Tuya Smart IoT- basis platform. Hombli investeert continu in nieuwe IoT-technologie, zodat je altijd kunt genieten van de nieuwste slimme functies.

Nederlandse kwaliteit

Hombli is een merk van Avanca International, een bedrijf die diverse, functionele, innovaties op de markt brengt. Ze begonnen vanuit een woonkamer, in Nederland, met een laptop stand, die ik toevallig ook heb en echt super is. Die woonkamer werd al gauw te klein en ze zijn door gegroeid naar een groter pand en vestigingen in Engeland en Hong Kong. Inmiddels produceren ze al meer dan honderden andere innovatieve producten en hebben ze al meerdere innovatie awards ontvangen. Ze hebben de ambitie om een verantwoordelijke en duurzame onderneming te voeren en een platform te creëren waar getalenteerde designers een kans krijgen om hun innovatieve product ideeën aan een groter publiek te presenteren.

Een cloud controller?

De producten die Hombli maakt zijn echt puur voor een slim huis en ze hebben best al een groot assortiment. Dit bestaat uit verschillende soorten led lampen, een deurbel met camera, een binnen/buiten camera, deur/raam sensor, verschillende soorten stroom schakelaars, een IR remote control en een overstroming sensor. De APP van Hombli is gratis te downloaden via de Apple Store en/of Google store.

Test pakket:

We hebben een test pakket van Hombli ontvangen met een Smart Socket (stroom schakelaar), een Smart Bulb - RGB & CCT (lamp) en een Indoor Camera (binnen camera). Een goede mix oom kennis te maken met de producten van Hombli en te ontdekken wat we allemaal met de App kunnen doen.

We gaan eerst de APP installeren en dan de verschillende producten toevoegen. Daarna gaan we kijken wat de slimme mogelijkheden zijn, in de App, om deze producten te automatiseren.

Dit product is te koop voor:

Hombli Smart Indoor Camera